Sophie

- Mer än du förtjänar!

Ketogen diet

Kategori: TRÄNING

Jo tack det går faktiskt bra.
Dock tröttnat lite på sallad och sås till mina köttbitar osv.....
Saknar potatis, ris & pasta!
Snart börjar jag med kolhydrater igen för att jag ska kunna komma igång med joggingen lite - orka och så inte kroppen tar av mina muskler - BIG NONO!
Vårruset: 21 maj som jag bara MÅSTE klara, det är ju bara 5km???
Tjejmilen: 1 september !♥

Vi får se hur allt går =) Måste försöka i alla fall!

Jag känner mig i alla fall nöjd med det jag tappat hittils och kommer försöka fortsätta att slanka till mig lite till med konditionsträning osv :)
Ja , ni kanske fattar?


Shyssta muskler har man i alla fall fått då;)!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Herregud kvinna vilka mukler :)))

    2012-05-19 | 23:40:25

Kommentera inlägget här: