Sophie

- Mer än du förtjänar!

Jag har legat på latsidan

Kategori: TRÄNING

Gaaanska länge nu och inte gjort nå PB på gymmet, inte joggat/sprungit som jag egentligen vill göra..
SÅ nu har jag bestämt mig.
Jag ska tillsammans med resten av Sveriges befolkning köra igång i januari, stenhårt!
Men jag som inte resten av Sveriges befolkning ska hålla i detta, hela hela tiden!
Mitt mål är att vara i mitt livs form innan jul nästa år, så om ett år ska jag ha en sjukt tight kropp!
De har varit lite snack att åka på en resa runt jul/nyår och på den resan ska jag vara den snyggaste och mest trimmade bruden på hela platsen( därför måste det vara en resa till ett varmt land så jag får visa upp min nya kropp i en bikini)
 
Nu när jag skriver det här så måste jag göra det, hur jag ska lägga upp det då?
De vet jag inte än.. Men tänker mig att jag kör igång i januari med att köra stenhårt på gymmet så jag kan pumpa upp lite muskler, bli lite starkare och efter ett par månader börja lägga in morgonpromenad varje morgon när det börjar bli liiiite varmare ute så jag kan förbränna, sen på det så ska jag köra 2 pass om dagen 5 dagar i veckan(kondition och styrka)
Det ska inte vara helt omöjligt bara jag ser till att vila någon dag och äta tillräckligt mycket.
Jag har faktiskt 3 personliga tränare på gymmet och 2 kostrådgivare så jag ska nog kunna få det här att funka.


Va tror ni, kan det här vara jag nästa december?
 
 

Mja, vi får väl se!
Men någonstans där i alla fall!
Ni som har något negativt att säga, säg det inte högt!
Låt mig istället bevisa för er att jag kommer göra en jävla omställning!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: