Sophie

- Mer än du förtjänar!

Träningen..

Kategori: TRÄNING

Förra veckans:
Måndag:Axlar/Mage
Tisdag: Bröst
Onsdag:Juniorjympa/Rygg
Torsdag:Cirkelpass
Fredag:Dans
Lördag:Biceps/triceps
Söndag:Juniorjympa/ben/promenad
Denna veckans:
Måndag: Axlar/Mage/Kondition
Tisdag:Jogga/jympa/bröst
Onsdag:Juniorjympa/rygg
Torsdag:Ben/axlar - extrapass
Fredag:Dans
Lördag:Biceps/triceps
Söndag:Ben
Nu när jag ser veckorna såhär så märker jag att jag inte har någon vilodag... En hel vilodag med högst en promenad TYP..
Vi får se om jag gör om schemat:)
IMORGON!!! imorgon!!
Då har jag skrivit att jag ska jogga.. De hade jag tänkt göra på morgonen, utomhus:)
Vi får se hur det blir med den saken, jag och min jobbarkompis Mattias tänkte mötas upp på mitten säga hej och sen
jogga hem igen, då är man TVUNGEN att dra sig ut om man har bestämt de!..
Som sagt så får vi se.
Nu ska jag firra lite matlådor sen blir det fortsätta kika Sofias Änglar:)
Hur ser din träningsvecka ut?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: