Sophie

- Mer än du förtjänar!

Min träning - vad annars???????

Kategori: TRÄNING

Förra veckans träning:
Inte ens värd att nämnas...
Tar nya tag denna vecka och rivstartar med ett helkroppspass tillsammans med en kollega - jag ska slänga på
lite nya gymövningar till henne så hon kommer igång med styrketräningen där.
KUL!
- Så denna veckans träning ska bli suuuperduper bra, lyssna bara här:
Mån: Helkroppspass & promenad
Tis:   Kondition(jympa eller jogging) på morgonen + axlar/mage
Ons: Juniorjympa + Bröst
Tors: Morgonpromenad + Rygg
Fre:   Danspass + valfritt på gymmet
Lör:   Köttigt jävla armpass på gymmet - riktigt många övningar armarna ska vara 2meter höga och helt stenhårda.
Sön:  Benpass + kondition/cirkelträning
Då förra veckans kost gick rent åt helvete varje dag så tänkte jag inspireras av min duktiga vän Anna denna vecka och verkligen SKÖTA MIG!!
På helgen ja då får jag äta gott, men jag behöver ju inte trycka i mig 5ton chips och massa massa pasta och bröd liksom??
- Nä skärpning nu!

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Haha, låter ungefär som mitt inlägg idag :)

    2012-03-19 | 20:58:20
    Bloggadress: http://alexandralilja.blogg.se/
  • Alexi säger:

    Du är så duktig och grymt stark tjejen. Du peppar mig =D. På fredag ska du trycka massa gott ;)

    2012-03-22 | 10:49:54
    Bloggadress: http://alexi.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: