Sophie

- Mer än du förtjänar!

KÖRKORT!!

Kategori: TRÄNING

WIHOOO!
Hade igår mina två första körlektioner på körskolan, jäklar va roligt det är att köra bil.
Svårt men kul =DDDDDDD.
Nästa steg är 3c - nedväxling.
Riktigt roligt att lära sig köra, men det hade varit roligare om jag kunde allt DIRRREKT!!
Nu ska jag fortsätta jobba lite sen efter jobbet blire hem och VILA och ikväll är det dags för cirkelpass med Michelle, Natasta & Josse.
Ett roligt cirkelpass som jag lagt upp.
Här är upplägget:
2varv 1minut på varje övning först den första övningen sen gör man den andra på andra varvet då.
Ni fattar?

Rygg: Marklyft/ Rodd
Stänger:10, 12,5 ,15 , 20, 35

Mage: Raka situps/ Sneda Situps

Axlar: Press med stång/ Fjärilen
Stänger:10, 12,5 ,15. Hantlar: 2,3,4,6

Ben: Knäböj/Utfall
Stänger:10, 12,5 ,15

Bröst: Armhävning på bosu/ armhävning

Armar: Bicepscurl/Tricepspress
Stänger:3, 4, 6, 8,10

Avslut: Upphopp med kryp ut och armhävning.

 

1minut på varje innan byte,

Vila mellan varv 1 & 2.

10min jogging efter detta i högt tempo.

 

Jiho va kul det ska bli.

Hoppas bara det blir tillräckligt jobbigt?

Titeln: NEJ INTE KÖRKORT...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: