Sophie

- Mer än du förtjänar!

Grymt Sophie!

Kategori: TRÄNING

Grym J*vla träningsdag igår!!!
Jogging 25min, jympa 60min och gym 50min!
Gymmet gick dock bäst, fick världens tryck i pattarna!
LOVE!!!!!!!!
Tack Fanny för ett grymt pass!!!

En annan träningsgrej:

Snälla... nu ska alla köra fitnessfighten och fitnessfighten har faktiskt tagit över hela facebook...
Det är inte roligt längre;S
Så vare med de..
Inge ont om ff men snälla, hela tiden överallt?

Jaja...
Min dag idag:
Jobb - 17
Juniorjympa -19
Vid 21 blir det bio...
Kolla Annas blogg för att se trailer, jag orkar inte lägga upp;)

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Tack själv! Och tack för dagens, bästa ever! :D



    Haha.. FF is gooone! ;)

    2012-03-08 | 22:42:47
    Bloggadress: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: