Sophie

- Mer än du förtjänar!

Hej:)

Kategori: TRÄNING

Hoppas ni mår bra, det gör jag!
Imorgon 15:30 tar jag semester!
Helgen + hela veckan efter.
Skönt som faa-aan!
Nästa vecka blir det tatuering, slinga håret och köpa nya jeans:)
Sen blir det även några dagar ledigt v.28 då ska jag och Henke till detta ställe:
Hotell sign i stockholm
Pool utomhus har dom också:)
och sen veckorna 32-33 också då ska vi till göteborg ett par dagar, fira min födelsedag och bara ha det bra:)
Sen får vi väl se!!
Juste..
Läste lite i denna träningsblogg nyss och kolla va jag hittade :
'Träningen tar max 1h åt gången och dygnet har 24timmar så de som säger att de vill men inte har tid att träna kanske bör prioritera om lite'

Det stämmer!



Nu ska jag mot gymmet:)


Kommentarer

  • Matilda Mattsson säger:

    Vilket härligt hotell!

    Ett litet tag till det är dags men trevlig resa :D

    2012-06-25 | 09:18:19
    Bloggadress: http://www.matildasmat.se/

Kommentera inlägget här: