Sophie

- Mer än du förtjänar!

•Vila från träningen•

Kategori: TRÄNING

___________________________________________________________________________________________________
Idag blir det "BARA" promenad som träning.
Kommer köra varje dag den här veckan annars, så idag blir det bara promenad med min syster och hennes vovve.:)
Efter promenaden ska jag städa satan i lägenheten, det ska glänsa så mycket så att jag får använda solbrillor!
De ni!
Hittils har jag kört:
Mån: Promenad & gym: Axlar/Mage
Tis: Gym: Bröst och Annas medeljympa
Ons:Juniorjympa, dans & gym: rygg
Och kommer köra:
Tors:Vilodag - promenad
Fre:Danspass & gym: biceps/triceps
Lör:Gym:Mage & kondition
Sön:Gym:ben!!!!!


Ifall någon verkligen ville veta hur jag har och ska träna;)?
Mitt andra hem...
___________________________________________________________________________________________________

Kommentarer


Kommentera inlägget här: