Sophie

- Mer än du förtjänar!

•Skön helg•

Kategori: TRÄNING

och så var det en skön vecka också...
Träningen förra veckan kändes bra, tog vilodag på torsdagen och på fredagen blev det endast kondition.
Hann träna igenom varje muskel och även köra 4 konditionspass så det känns okej.
Igår körde jag ben med Fanny igen och det känns bra jävla mycket i benen idag.
Det ska
Den här veckan tänkte jag försöka mig på 6 gympass och 6 konditionspass.
Älskar verkligen träning så det ska nog inte bli några problem!
Något jag börjat saknat extremt mycket är dansen.
Kommer på mig själv stå och köra massa balettövningar när jag är själv hemma..
Tur nog så kommer jag få dansa av mig om 2helger då de är dags för NIKE BLAST 2012!!

(klicka på bilden för mer information)
Jag har bokat:

Lördag
1. 09:00- 10:00 - SAL 1 - Dance BLAST
7. 10:30- 11:30 - SAL 1 - NTC MASTERCLASS
13. 11:40- 12:40 - SAL 1 - Dance UP
25. 14:20- 15:20 - SAL 1 - Latin VS. Ragga
38. 17:00- 18:00 - SAL 2 - Step to Move

Söndag
46. 09:00- 10:00 - SAL 3 - Soulexpression
50. 10:20- 11:20 - SAL 1 - NTC Get Lean
58. 12:00- 13:00 - SAL 3 - SH`BAM™ 7
62. 13:20- 14:20 - SAL 1 - Femme Fatale
75. 16:00- 17:00 - SAL 2 - BODYPUMP® 8

Åh så jag längtar!!!

Nu ska jag fortsätta jobba i 15 minuter till sen har jag lunch och vid 17:00 slutar jag för dagen och då blir det hem och äta mellis sen mot gymmet där på kvällen!
Hoppas jag får med mig någon som vill köra axlar ikväll;)!
Alltid hatat att köra axlar för att jag är så jävla svag, men igår såg jag lite fin form på dom så de är bara fortsätta kämpa:D..
hej!

Kommentarer

  • Anna Hultgren säger:

    Hej och hö little fästmö! Eller nåt?



    För att jag inte behövde äta när jag borstade tänderna. Hade inte planerat att ligga vaken så länge som jag gjorde. Och mina tankar gick som så att: "Går jag upp och äter nu kommer jag aldrig kunna somna"

    Fick tips om en app "Sleepstream2" som jag ska testa nästa gång det inte går så bra..



    Jo jag vet. Det är ju inte så att det blir lättare att somna om man ligger och är hungrig heller, men jag var rädd att bli pigg(are). Var upp på toa och kände hur ögonen var slöa. Så gick väl och hoppades på att somna när som, men tydligen inte.

    Tack för tipsilipset!



    Yesbox, känner att jag behöver det efter jul/nyår och födelsedag. Får en extra liten kick då också. Vi får se hur det går!

    Ja vi ses ikväll, Puss min vän!

    2012-01-24 | 13:15:19
    Bloggadress: http://Hultaan.blospot.com/
  • Anna Hultgren säger:

    Seriöst, Nike blast kommer bli årets grej!! Längtar så otroligt mycket. Dina axlar är snygga! kan skulle vilja ge mig på axlar efter passet om du är sugen att köra det med mig då?

    2012-01-24 | 13:17:33
    Bloggadress: http://Hultaan.blospot.com/
  • Karin säger:

    Tack för söt kommentar =D

    2012-01-30 | 21:35:00
    Bloggadress: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här: