Sophie

- Mer än du förtjänar!

Min kropp

Kategori: TRÄNING

Även om jag efter varje måltid känner mig riktigt uppsvälld och helt klart FET, så är jag nöjd att jag inte gått upp alla dom kilona jag tappade tack vare fitnessfighten.
Gick ner 5,8kg nästan 6kg och har "bara" gått upp 1,5kg vilket känns otroligt lite eftersom jag väger normalt enligt BMI osv osv.
Men nu är det ju såhär att de är nytt år och jag har faktiskt stora mål att uppnå med min kropp ..
Det är INTE att tappa vikt, de är att fixa en VÄLTRÄNAD kropp!
En kropp där man ser mina muskler riktigt grymt och där det ändå finns lite " att ta av- kvinnlig" förstår ni?
Vänta ska jag visa;)!
INTE
INTE
Utan något i den här stilen:
Snygga kvinnor!!
Vi får se hur det går, men jag vet i alla fall att jag under byggandet på gymmet dom här månaderna framöver kommer bli ganska stark också, de ser jag verkligen framemot.
Nu längtar jag bara tills jag sitter i min älskade benpress på gymmet ikväll;)
Idag ska Josse joina benpasset:)
mhmmmm
Synd att jag bara känt mig sååå TRÖTT dom senaste dagarna, måste piggna till!
Vi hörs♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: