Sophie

- Mer än du förtjänar!

Min helg:

Kategori: LOVE ♥

Helgen började ju redan på torsdag klockan 14:00 då jag slutade jobbet, väldans skönt måste jag säga:) Älskar ledighet!
Direkt när jag kom hem så tog jag det bara LUGNT! Åt middag med Henke för första gången på väldigt länge - kajensallad bidde de.. MUMS!
Lite senare där på kvällen så blev det gym.
Fredag: Gick upp runt klockan tio och därefter så fixade jag till det lite hemma.
Jag och Henke åkte sedan och shoppade lite grejor och sen tog jag det riktigt lugnt, det blev faktiskt t.om en vilodag från gymmet:)
Runt femtiden kom Anna banana och hämtade upp mig och sen åkte vi och handlade massa gottigt + mat.
Här ser ni vad vi åt:
Japp, allt detta åt vi.
Blev lite smågrejor kvar, men nästan allt tryckte vi i oss.
På lördagen vaknade jag av lite värk i magen.
Åkte kort därefter till gymmet och körde ett grymt armpass.
Sen vände min braiga dag...
Jag fick magknip så ini helvete och kunde knappt röra mig, bara låg i fosterställning i sängen flera timmar.
Fick heller inte i mig nå gomat som jag och henke hade köpt:(.
Fick dock i mig ett par godisar vilket gjorde magen ännu sämre (SMAAART)...
Mot kvällen blev det bättre och jag och Henke hade en väldigt mysig kväll med ps3spelande och så kollade vi på film!
På söndagen så vaknade jag utvilad och ganska pigg, magen mådde lite bättre så jag gick upp i tid och fixade frukost åt min Henki!
Efter frukosten så fixade jag till det lite hemma(jaa de är ofta stökigt hos oss) och sen tog jag det bara luugnt.
Vid halvtvå tiden så åkte jag iväg mot min Mamma som fyllt år för att fira henne. Fick i mig någon liten kaka och lite kaffe och efter de så blev de soffläge med Charlie och dom andra.
Mamma fyllde 44år!!!
Visst fan ser hon yngre ut;)
Snygga Mamma:
Efter födelsedagsfirandet så tog jag min cykel hem för att äta lite riktig mat.
Vid halv sju rullade jag och Henke ner mot gymmet för att köra skiten ur oss.
Väl på gymmet mötte jag upp Fanny för att testa på hennes benpass!
WOW säger jag bara.
Kändes riktigt bra när vi körde passet och känns sjukt grymt idag  - med träningsvärk!
När jag och Henke sen kom hem gjorde jag ett par matlådor inför veckan och sen kollade vi på en jätte bra film som jag verkligen kan rekomendera:

Crazy, Stupid, Love.

Precis i skrivande stund så sitter jag på jobbet och har tagit mig en YTTEPYTTELITEN sockerkakbit som någon bjöd på - TACK den var god. Men snälla inte på måndagar:(
Usch jag kan inte hålla mig mer än en sekund när någon bjuder på såna här godsaker:(..
Näeee ni det blir tammetusan en timmas promenad på lunchen 12:30 - 13:30.
Har ändå lunchtid enligt matschemat 13:50 ... Så jag får äta medan jag jobbar..
Frukost: Kvarg med hallon, funlight och solroskärnor, 20ml blutsaft(JÄRN), omega 3, och ett stort glas vatten.
Mellis: Kvarg med funlight & en yttepytteliten sockerkaksbit - BLÖÖ fail...
Lunch: Kyckling wok med lite nudlar, kaffe efter
Mellis: Kvarg med funlight.
Middag: Ingen aning om än, kanske lax..
Mellis: Kvarg eller proteindrink/shake.

Har dock bara ätit frukost och mellis, men ganska bra koll har jag ändå på vad jag ska äta idag!
INGA kolhydrater alls mot kvällisen! Måste köra hårt nu.
Får inte får inte käka för mycket skitmat.
Imorgon kommer det dock bli smörgåstårta eftersom min sngging fyller år.
OH SHIT han fyller 26;)
Gammal gubbe!
Nu ska jag fortsätta jobba.
Idag lovar jag er:
* Inte äta nå mer onyttigt
* Stå upp minst 2h på jobbet.
* Göra PB på alla övningar på gymmet!

Jag och mina bästa vänner på peace and love:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: