Sophie

- Mer än du förtjänar!

Nyårslöften

Kategori: TRÄNING

Nu kommer det välla in med folk på gymmet pga alla nyårslöften som är lagda och som TYVÄRR aldrig håller året ut (heller inte månaden ut).

Bra att ni försökte i alla fall.

Ja, jag vet att jag låter lite neg. Men det är faktiskt jobbigt när dom trängs där inne för att göra en sittups och sen gå ut igen..

 

Jaja...

 

Idag blir det som Anna sa " Ikväll ska jag och Sophie ge oss på ryggen på gymmet. Tänkte misshandla den på ett snällt sätt"

:)


Ja, jag har inga nyårslöften, bara ett par mål som jag ska klara:

Körkort

Tjejmilen

Tjurruset..




 

Kommentarer

  • Elli säger:

    hahah va! va roligt :D

    2012-01-03 | 17:40:40
  • Karin säger:

    haha ja vilka köer, mkt folk! Men får väl se det som att det är bra att de iaf försöker sig på att vara med hälsosamma ;-) Eller nått..

    2012-01-03 | 22:04:33
    Bloggadress: http://karinwittur.blogspot.com
  • mamma säger:

    Dina mål fixar du lätt gums, du e så målinriktad å envis, lycka till <3 jag VET att du fixar körkortet JAG gjorde det hi hi å du vet teflon hjärna morsan :P Puss Puss

    2012-01-04 | 21:45:58

Kommentera inlägget här: