Sophie

- Mer än du förtjänar!

•godis, chips, glass osv•

Kategori: TRÄNING

Idag är det tänkt att jag ska ha möte till 18, sen knåpa på juniorpasset, och även träna.
Men allt detta skulle jag helst vilja slippa, idag vill jag bara vara hemma med henke och bara ta det lugnt.
Så det blir bara möte på jobbet och sen göra klart juniorpasset.kanske städa också, de vill jag mycket hellre!
_
Träningen får utebli idag, jag har noll energi, känner mig helt mosad och orkar bara inte.
Jag vill inte tvinga mig själv till gymmet, jag vill vilja gå dit.
Känner jag mig rätt så kommer jag må dåligt över att jag tar en vilodag idag och gå ut o springa, vi får se med den saken..
_
Jag ska ju iofs köra stenhårt i helgen på Nike Blast..
5h per dag ungefär.
näe, nu ska jag fortsätta jobba....
godis mm kan jag ju verkligen glömma, då jag just för tillfället inte är i någon form alls, eller joo..
Jag ser fan ut som globen...........:(
Världens mest negativa blogg idag, tacktack.
Imorgon blir det bättre!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: