Sophie

- Mer än du förtjänar!

Friskis och Svettis

Kategori: TRÄNING

VÄSTERÅS..

Ungefär 12-15 timmar i veckan är jag på friskis och svettis i västerås för att träna själv eller för att instruera andra.
Såhär ser mina veckor ut på friskis:
Måndag: Gym & Aerobics
Tisdag: Medeljympa & Gym
Onsdag: Mitt egna juniorjympa & gym
Torsdag: Cirkelfys & gym
Fredag: Mitt egna danspass & gym
Lördag: Gym/Vila
Söndag: Gym/Vila

Oftast så splittar jag mina gympass, alltså, jag kör 1-2 muskler per gång.
T.ex rygg, biceps/triceps osv..
Oftast när jag kör dubbla pass - kondition och styrka så käkar jag något däremellan för att inte bryta ner musklerna.
I alla fall, det roligaste passet att leda på friskis är mina juniorjympapass, jag bara ÄLSKAR DOM, juniorerna är så himla mysiga.
Nu på julavslutningen så fick jag skriva AUTOGRAFER!! 20st! Det var riktigt roligt!
Det roligaste med min egna träning är GYMMET, jag kan inte förklara det men de är så kul när man blir sååå stark.
Ena gången så kör man 20kg i bänkpress nästa gång är det 100kg liksom.... Eller...
A ni förstår var jag vill komma med detta...
Det tråkigaste på friskis måste nog faktiskt vara mitt danspass, inte själva passet i sig utan att de är på en FREDAG!!! Kl 17:15, jag mår faktiskt riktigt dåligt när jag måste pallra mig dit en fredagkväll?????????
Näää, hoppas fasiken vi får tiden utbytt till nästa termin, annars hoppar jag nog av.
Man ska väl längta till sitt egna pass??
Tur att ja har världens bästa danspartner i alla fall:)
Nu ska jag göra lite nytta på jobbet, idag slutar jag tidigare än vanligt, SKÖNT! Då blir det gym mycket tidigare än vanligt, kan vara skönt att ha kvällen till något annat nångång:)'
Sugen på mer information om Friskis och Svettis Västerås? klicka HÄR .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: