Sophie

- Mer än du förtjänar!

Ketogen diet

Kategori: TRÄNING

Deffen började idag och denna diet är det ja och Henke ska hålla oss till:)
Önska oss lycka till TACK!
I en månad kommer det bli strikt som tusan - inga ätardagar - WOW!
Men efter ett tag kanske vi lägger in en ätardag om vi känner oss okej med det båda två.
Kanske bara lägga till något litet gott i kosten en dag, vi får se!!
Veckan kommer såklart bestå av juniorjympa och massa gympass men också....
promenader och joggingturer.
Jag bara MÅSTE förbränna tusan nu!
Undrar verkligen hur bra form jag kan vara i????????????????
Igår tryckte jag min sista chipspåser på väldigt länge och fan va jag mådde illa över mig själv....... Bra start!
*
Önska oss lycka till;)
Veckans händelser:
M:Jobb, Lunchpromenad, Gym, möte med Yvonne på friskis, chilla och kvällspromenad.
T:Morgonjogg?, Jobb, Lunchpromenad, vila, promenad, gym
O:Jobb, juniorjympa & gym
T:Jobb, gym/cirkelträning
F:Jobb & danspass
L:Morgonjogg, chilla, gymma
S:Morgonjogg, chilla, gymma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: