Sophie

- Mer än du förtjänar!

min fina nya cykel har blivit stulen ,,,,

Kategori: LOVE ♥

- jag är ledsen!vill inte berätta för pappa som köpte den i aug..
Var på begravning igår
- jag är jätte ledsen! :( ♥ ..


Jobbet rullar på riktigt bra och det är såå roligt och svårt ( ja lär mig massa nytt, varje dag ).
Träningen går som vanligt, måste rycka upp mig angående joggingen
Maten är sisådär  hoppar med lchf- ätardag idag iaf, jag och henke ska mysa sönder med chippes idag och imorgon ska jag bjuda syrran och far på kinaresse.
Kul...

Nu ska jag snart byta om till danskläder och dra mig från jobbet - danspass med calle, goodie!
Sen blir tungt biceps/triceps pass:D..

ha en bra helg - det ska jag ha !hel ledig helg och det har jag inte varit sen i januari;)
mamamamamamam FETT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: