Sophie

- Mer än du förtjänar!

du & jag

Kategori: LOVE ♥

Vad heter ni?
Sophie & Henrik

Hur träffades ni?
På friskis & svettis

Hur länge har ni varit tillsammans?
1år och 3månader

Bor ni ihop?
Jag är inneboende hos han

Har ni barn?
nej

Har båda körkort?
Nej bara han. Jag har det snart

Kommer du ihåg er första kyss?
HAHAHA jaaaaaaaaaaaa, han var så full;)

Vem sa "jag älskar dig" först?
han :)

Vem är äldst?
henki

Vilka stjärntecken är ni?
jag är lejon han är stenbock

Vem är längst?
han

Vem sjunger bäst?
Jag

Håller ni varandra i handen på stan?
hahhaha, nej- han vågar inte ;)

Vad har ni gemensamt?
Träningen och lite smått o gott....

Kände ni varandra innan ni blev tsm?
Lärde känna varandra innan ja


Blev du kär vid första ögonkastet?
Ja


Har ni nån speciell låt?
hmmm, ne

Har ni stora framtidsplaner?
halvstora?

Har ni gråtit i varandras famnar?
Jag i hans


Har ni varit utomlands tillsammans?
ne, men i sommar?

Vilket är ert bästa minne?
oj vet inte om han är enig, men när han sa 'jag älskar dig' första gången till mig!Allt var så myysigt då!


Vem lagar bäst mat?
Hmm, jag är lite bättre;)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Myser,kollar big brother spelar ps3..


Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
ja.:)måste ju visa alla att han är MIN


Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
neh


Blir du lätt svartsjuk?
M, hatar de!

Brukar ni bråka?
småtjaffs nångång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: