Sophie

- Mer än du förtjänar!

Träningsvärk i trapsen

Kategori: TRÄNING


Körde rygg (+ lite biceps) igår och det gick riktigt bra!!
Träningsvärk i trapsen så ini!!!
Även träningsvärk i ländryggen SKÖNTTTTT!!!

1H20MIN GYM blev det igår + AEROBICS pass med bästa johanna! Grym ledare!


Idag gick jag upp halv sju och började sedan tvätta 7-10 efter det packade jag lite snabbt och sen drog jag mig mot jobbet och här ska jag vara till 19:00 sen får vi se om jag pallrar mig till gymmet eller om jag faktiskt hoppar över de idag.
Känns inte riktigt bra i kroppen och jag vill vila!!
Även om jag inte körde gym i helgen..
Kanske en promenix med mamma innan sofias änglar börjar!!!
Mh idag ska jag sova hos mamma och vi ska gråta till sofias änglar!! Älskar de programmet!!

Jobb i 8dagar framöver nu sen blir jag någon dag ledig där!
Känns skönt att man äntligen får lite tider, men lite drygt att träningen inte kommer bli lika bra.
Iofs så har jag helt okej tider så det går nog att fixa ihop!
Jaja, nu ska jag sitta här i kassan i två timmar till , tills jag får gå och käka! kyckling och couscous idag! Mumsssssssssssssssssssssssss!


Det här är föresten världens bästa kille!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: