Sophie

- Mer än du förtjänar!

Ringfingret -

Kategori: KUL

Mät noggrant

Men det räcker inte med att bara jämföra fingrarna rakt av. Utgå i stället från den nedersta rynkan eller strecket på ditt ringfinger och mät avståndet upp till fingertoppen. Jämför sedan med samma avstånd på pekfingret. (Ditt ringfinger har förmodligen fler streck, medan pekfingret har ett. Utgå från det streck som är närmast handflatan.)



Har du längre pekfinger har du:

  Ökad risk att drabbas av bröstcancer, om du är kvinna.

  Ökad risk att drabbas av hjärt- och kärlsjukdomar.

  Förmodligen större intresse för män än kvinnor, oberoende om du är man eller kvinna

  Större benägenhet att drabbas av eksem, allergier och feber.

  Större chans att behålla ett jobb och bli rik.

  Större chans att bli gammal.



Har du däremot ett längre ringfinger har du:

  Lättare att bli aggressiv.

  Ökad risk att utveckla prostatacancer, om du är man.

  Ökad risk att hamna i fängelse, bli mördad eller utveckla ett drogberoende.

  Större chanser att lyckas i yrken som militär, ingenjör, filosof och schackspelare.

  Förmodligen större intresse för kvinnor än män, oberoende om du är man eller kvinna.

  Lättare att bli duktig på att spela ett musikinstrument.

  Lättare att utöva fysisk aktivitet och bygga muskler.


artikel tagen från aftonbladet!




Haha, jadu bygga muskler är min grej och kvinnor är snyggare än män,
men drogberoende eller hamna i fängelse, njaa...
Fast man vet ju faktiskt inte hur det blir i framtiden.
Hhah..



Idag är det 9e dagen irad som jag jobbar på Netonnet, kul för plånkan som sagt , men mitt huvud är helt IOSJIOSJIOASJ,jAA NI FÖRSTÅR NOG!

Jobbar till 16:30 sen blir det racerbilen(mormor) hem till mamma och hämta skivan som jag glömt kvar där och sen mot rocklunda för juniorjympapass & benpass - tungt och snabbt idag- vill bara HEM!..

Jag börjar tröttna på att gå upp tidigt varje dag nu, och bättre blir det inte imorgon när jag och sara åker på kryssning..
Nedu...

KLOCKAN HALV SEX GÅR KRYSSNINGSBUSSEN!!!!!!!!!
Så det blir till att gå upp kvart över fyra(hör ni hur stört det låter?) och sen ta en buss till centralen runt fem!
Fast fasiken så skönt att glida iväg ett tag med saris=D!

Nu ska jag fortsätta jobba, ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: