Sophie

- Mer än du förtjänar!

oki

Kategori: KUL

Jag har lika tråkigt som Elli hade lite tidigare idag!

Tråkigt helt enkelt

När vaknade du imorse?
Svar:
06:20 nångång..
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
jahaaaaaa, upp och tvätta lite rååå!
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
nee ingen

Vilket humör är du på?
Svar:
trött

Vad har du på dig just nu?
Svar:
konstigt nog har jag vardagskläder på mig - jeans och linne! Fastän jag är hemma

Har du ont någonstans?
Svar:
ne, bara träningsvärk - lovely!

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
chips & henkes läppar!
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
en hink, eller nej det var med henkes kort... hmm en sallad=)

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar: mailen


Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
aha skulle man svarat på de här på dagen?Det är kväll nu och jag ska snart lägga mig , ska försöka somna innan elva idag! fifan va skööönt!

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
veronica maggio - jag kommer

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Ingen aning , jag kanske kan få dig till gymmet latis;)?

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Hade väl precis kommit hem från gymmet=)

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
JAG HAR FÅTT KOMPLIMANGER IDAG!Från 2 styckna killar som sa att jag var söt! Det var roligt=)
När fotade något senast, och vad?
Svar:
fotade nyss, katten;).

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
vilka pengar?

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Vardagsrumsbordet!

Vad tror du att klockan är?
Svar:
Det är den hemliga miljonären på tv så nånting mellan 21-22!

Vad borde du göra idag?
Svar: sovaaaaaa


Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Samma kläder som nu

Kommentarer

  • Alexi säger:

    Komplimanger är alltid kul ;). Vad trevligt att du fick det, du är faktiskt väldigt söt tjejen !

    2011-03-01 | 22:16:47
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/Alexisblogg

Kommentera inlägget här: