Sophie

- Mer än du förtjänar!

När:

Kategori: KONSTIGT

♦Man är hemma själv och hör någon gå runt - riktigt henkesteg
♦Man känner att något kallt blåser på ena axeln och det kan verkligen INTE vara från något fönster
♦Man ser skuggor i spegeln
♦Badkarsproppen inte ligger där den ska ligga
♦Andra säger att dom har sett något
♦Man hör mummel som inte kan komma ifrån grannarna

ja nog fan måste det spöka hos henke, han tvivlar starkt på det då han är en riktig mes när det kommer till såna
grejer, jag däremot är tuff och vågar alltid gå och kolla när man hör konstiga ljud.

Men att jag var nära på att dö när jag hörde fotsteg eller när jag känden vinden på axeln behöver han inte veta.

Nästan så att jag vill att det ska hända lite fler grejer.....
spännande ju!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: