Sophie

- Mer än du förtjänar!

BITCH

Kategori: KUL

Visst låter det rätt stört när man kallar sig själv för söt, som jag gjorde i tidgare inlägget "söta sophie"
Tänker inte byta rubrik då jag tror jag att jag verkligen kommer bli sööööt i min dräkt!

Idag är det jobb 9:45-16:30 som gäller sedan blir det juniorjympapass och sen ett tungt jävla benpass:)
Sen blir det promenix till min mama och hämta cykeln sen kriga hem snabbt för att glo på tv och pussa på MIN henke- a, han är så jäkla min så ni fattar inte (BITCHES)!!

OCH han gillar mig för hur jag  är och hur jag än ser ut(förutom när jag har handduksturban eller för mycket smink då)

Kommentarer

  • Alexi säger:

    Vad kul att du gillar min blogg :). Klart jag länkar dig sötis ;) vi får ta vårt träningspass så jag får se att du kör hårt ;)

    2011-03-16 | 15:35:19
    Bloggadress: http://alexistraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här: