Sophie

- Mer än du förtjänar!

BB

Kategori: ALLT

Fyfan, igår efter sista inlägget la jag mig i sängen och kollade på En unge i minuten- tv4s nya program om
hur det är på BB i västerås!

Aldrig någonsin har jag längtat så mycket tills MITT barn ligger på MITT bröst och skriker, men aldrig någonsin  har jag blivit så jäkla rädd för något heller! Fan jag vill verkligen inte föda barn det måste göra så ont!!

Självklart vill jag ha barn och när jag skrämmer upp mig själv med att det kan bli den värsta smärtan i mitt liv, kan jag lugna mig med att det är flera flera fleeeera år tills jag skaffar barn!!!
Kanske hinner jag förbereda mig...


Idag är det jobb som gäller 9-16:30 sen efter det ska jag hem till Henke , käka lite och sen sätta igång och städa!
Det är verkligen på tiden, jag har inte städat på ett bra tag nu!

Sen när jag är klar med städandet hoppas jag att Henke kommer hem och sen masserar mig lite, efter det kanske det blir lite gym och sen blir det bara hänga framför tvn(bigbrother):)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: