Sophie

- Mer än du förtjänar!

Äntligen

Kategori: LOVE ♥

när jag känner mig sugen på att gå ut och dansa(a, fyfan va kul) så kan ingen ta mitt pass kl 10.00 på lördag så då vare bara att skita it på fredagen... Brudarna ska ut tillsammans imorgon och jag vill så gärna joina!

Så längesen jag fixade till mig  sådär festligt och hade klackisar, jag saknar de!!!

Alltså stå på dansgolvet med saris och gänget i ett par klackar som gör såå ont(helst inte men ändå) är fan ett av dom roligaste grejerna man kan göra!!!!!!!!!!!

Näe, nu är det pass och jobb på lördagen och sen på kvällen får vi se om jag får sätta på mig mina dansskor! hoppas=)

Snart vår då blire:

 & !!!
Men... vafan är min jeansjacka??????????????????????????????????
Kanske dags att leta fram vårgrejerna nu?
Ska bara se till att få lite tid över bara............................
Lördagens jobb blir fan 6e helgen i rad som jag jobbar!..zzzz
 pengar men ändå


Kommentarer


Kommentera inlägget här: