Sophie

- Mer än du förtjänar!

50

Kategori: LOVE ♥

Fan är inte glad och inte ledsen , helt delad bara.
Gympasset var ej ok men jag har diskat och städat lite.
jag vill jobba i service idag men jag är inte så värst bra där , då jag står där minst och inte hinner lära mig allt osv.
Jag saknar henke , men det var svinskönt att ha sängen för sig själv ett par timmar imorse.
Jag vill börja plugga men vill hellre få nån tjänst på netonnet -50,60,70,80 vad som helst!!!
Vill bli svinstor och jätte vältränad men vill också gå ner i vikt och slanka till mig om benen.
delad som sagt.
Skönt att jag har världens bästa Henke som jag får pussa på 20:30 idag!!
Mot jobbet, jag vill vara där i tid, så kul att sitta och prata med dom andra som jobbar där.
Lite kramp i triceps har jag, och biceps känns helt okej upppumpad men hann inte axlar, så det får bli på sön, då
jag också ska gå på aerobics!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: