Sophie

- Mer än du förtjänar!

DET BÄSTA SOM FINNS är:

Kategori: TRÄNING

Mitt mål:

(fast lite fler magrutor och liiite större armar- hennes ben skulle jag dö för)

*beställa proteinpulver
*lyfta tyngre
*mer cardioträning
*endast en ätardag/v
*vara postiv
- det ska väl vara allt som behövs?

5dagars splittprogram på gymmet + 3-4 cardiopass(som vanligt men hårdare)

Tuttarna skiter jag i ;) Henrik gillar mig som jag är=)
Önska mig lycka till dååå!!



En kort promenad i morse och efter jobbet blir det ett ryggpass på gymmet- shit va jag längtar!!

Veckans todo;

Mån: Jobb 12-2030 & gym(RYGG)
Tis: Fixa Juniorjympan , möte med nya jobbet, fixa danspasset till ons & gymma(bröst/mage)
Ons: jobb 8-15, juniorjympapass, danspass, gymma(ben) - hur ska jag orka?
Tors: Träffa Ulla på friskis och gå igenom pass, morgoncardio, stan & gym (axlar/mage)
Fre: Morgoncardio, städa/tvätta , ha danspass & gymma(biceps/triceps)
Lör: cardio/gym , fira ANNAAAAA som fyller 20år!
Sön: Vila(pussa på henke)


Någon som ska göra något rolig ihelgen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: