Sophie

- Mer än du förtjänar!

surprise party

Kategori: LOVE ♥


Först bjöd jag ut han på restaurang .
Medan vi var där fixade hans och mina kompisar till det hemma hos han - ballonger , serpentiner, godie mm !

När vi sen kom hem höll alla 15pers sig heeelt tysta, jag trodde nästan att dom hade dragit.
Henke blev jätte glad och riktigt överaskad så det vart riktigt lyckat =D!!!


Du ääär sååååå SNYGG!!



Tack allesammans som kom dit och gjorde Henkes kväll=)


Idag har jag kikat film, käkat tunnbrödrulle och vilat.
disken har jag inte orkat ännu: alla glas,muggar och vasar användes till att dricka ur igår!


Nu ska jag klä på mig lite mer kläder sen bege mig ut på en promenad!

Älskar dig Henrik ,hoppas du blev nöjd :D

Kommentarer

  • Pontus säger:

    Jäklar! Det måste va en duktig fotograf där!

    2011-01-11 | 11:50:53

Kommentera inlägget här: