Sophie

- Mer än du förtjänar!

ofrivillig vilodag

Kategori: TRÄNING

Kanske inte bästa morgonen den här veckan....



Nu har jag snart ätit världens godaste frukost : smoothie, kaffe & hårdmackor med ägg på !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Strax ska jag börja sminka mitt tjocka face och dra mig mot jobbet:)

Idag mår jag mycket bättre, så mycket bättre att jag ska köra stenhård träning idag , missade ju träningen igår!!
Idag blir det danspass och ett grymt gympass : biceps/triceps/axlar - armarna ska vara helt mosade och upppumpade,
och idag ska jag också sätta mitt rekord i bicepscurl med hantlar , har klarat 4 st på 14kg nu jävlar ska jag höja mig.
Hoppas någon kan passa åt mig bara.

;)

Nu är frukosten slut,,,, ja längtar redan till lunchen!!!!!!!!!!!!



jag just nu:

Vadå? märks det att jag vaknade mycket tidigare idag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: