Sophie

- Mer än du förtjänar!

Love

Kategori: LOVE ♥



Har shoppat ett halsband på mittnamnshalsband.se där det ska stå henrik och sophie såklart!
Mysigt tycker jag! 379:- på REA kostar 505:- annars!

Ringen önskar jag mig( det ska stå mitt namn : Sophie ) .... kostar bara 699:- ......................



juste , kika in på facebook.com och sök efter mig : Sophie Åström där finns det härliga nyårsbilder som du kan
glutta lite på:)

Hade det riktigt trevligt..:)

Igår var jag med lilla Leo och Mikaela och bara myste med snacks, fångarna på fortet  osv:) Idag har jag jobbat 8-16 och sedan har jag
tryckt i mig pizza och pluggat ett par timmar!!

Sitter just nu och kollar på Good luck chuck , den är väl ganska bra?
Kommer inte ihåg så mycket...
Om bara Henke "pluggarn" S-------- kunde vara här NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Tycker så synd om han när han hela tiden måste plugga..:/




Love ♥




Vi kan väl säga såhär : den där magen får jag kämpa för att få fram nu efter julafton och nyårsafton!
Gym imorgon =D !!!!!!!!

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    haha det klara du så mycket energi som du har.... dela med dig lite?!?!

    2011-01-03 | 13:00:34

Kommentera inlägget här: