Sophie

- Mer än du förtjänar!

Försenad liten årsresumé

Kategori: ALLT


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Firade ett år med Henrik:)

Har du några nyårslöften?
Bara att jag ska jogga 3-4 ggr i veckan!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja några "bekanta" - fult ord de där!

Vilka länder besökte du?
SWEDEN!!!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Min och henriks ettårsdag!

Vad var din största framgång 2010?
Att våga leda danspass för vuxna?nej men jag vet inte !

Största misstaget?
Gjorde mig ovän med någon-

Bästa köpet?
Ten points skorna från RYNS

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat, grejer till Henrik & kläder till mig

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alla mina nära o kära!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Mikrofonkåt - september , eller ja alla låtar från så mycket bättre

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Mycket gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat inför tjejmilen (nu jävlar 2011)

Favoritprogram på TV

Ensam mamma söker,så mycket bättre, det okända, alla filip och fredrik prog!


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Släkt och vänner firade mig , åt massa gottigt!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
skön

Den bästa nya personen du träffade?

ojj, så många nya=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: