Sophie

- Mer än du förtjänar!

E & A

Kategori: TRÄNING

Helloooo!!!
Det gick bra att jobba idag ,snabbt och smärtfritt!!

Efter jobbet åt jag ett päron sen begav jag mig mot friskis för att gymma med petra.
Runt fem körde vi igång körde ett snabbt ryggpass och sen vid sex körde vi annas medelpass!
Fan va grymt pass!

Fyfan va jag är stel i benen från igår, körde 40mins konditions och sedan 1h20mins gym - benen!!
Det kändes idag kan jag säga , kan knappt gå i trappor - LOVE IT!!

Fick sedan skjuts hem av E & A !

Nu sitter jag hemma hos mamma och har käkat kyckling och lite kakor(dumt jag vet- men ska ränna runt på stan imorgon...) !


Imorgon blir det stanis SOM SAGT och fixa lite grejer sen skriva på massa jobbgrejer osv.
Sen TRÄNA!!!!
gym & medelpass imorgon också!
MYCKET cardio den här veckan säger jag bara!
HÄÄÄR SKA BRÄNNAS FETT!!!


hoppas jag får mitt prottepulver snaaart!!!



Jag saknar henke redan men jag kommer inte erkänna det för henke - han ska få säga de först!






Fan va jag vill bort nu - det behöver inte vara thailand stockholm - bo på hotell funkar också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: