Sophie

- Mer än du förtjänar!

Cardio

Kategori: TRÄNING

Vilken jävla bra vecka det här har varit hittils!
Helt sjukt va jag tränat bra , både mån och tis blev det gym + medelpass! GRRRRRRRR like like like!!

Idag blir det juniorjympa + världens dummaste benpass - jag ska krypa ut från gymmet idag har jag bestämt mig!

Men först blir det fixa sig och kanske diska(ORKAR INTE!!!) Sen kommer Leo i sin bil och hämtar upp mig, haha ne okejdå
mikaela kommer...
Sen drar vi mot IKEA , käkar och kikar runt!

Kan nog bli lite cardio träning ikväll I think!!

Älskar att röra på fläsket.

Nu ska jag väga mig sen äta en minifrukost - lunch snart ju!!
Hoppas prottepulvret kommer idag!


Kommentarer

  • mamma säger:

    Vilken snygging <3

    2011-01-26 | 21:39:51
  • Michaela säger:

    Snygging <3

    2011-01-26 | 23:29:08

Kommentera inlägget här: