Sophie

- Mer än du förtjänar!

Bästa

Kategori: KUL

Idag fyller min bästa barndomsvän Sara 21år och det tänkte vi fira med dunder och brak den 25/2 när jag
bjuder med henne till stockholm och vi kikar på let´s dance ,käkar ute , dricker massa vin och bor på nice hotell!

Nu väntar jag bara på bekräftelse från hotell och lets dance sen är det bara att boka tåg !

Ska bli så jävla skönt att komma iväg, speciellt till stockholm - se lite kändisar och även shoppa lite!


Nu har jag pluggat nästa 3h och ska ta en paus och vänta på Henke som snart kommer hem!

MUMS!


Idag ska jag ha första juniorjympapasset för iår och även första danspasset - om calle nu inte kan ta det istället.
Skulle behöva bli av med de...

Men yeye!




Veckans träning har gått som planerat :
Mån - gym- rygg och promenad
Tis- Promenad och gym - bröst mage och dansträning med Calle!
Idag blir det juniorjympa, dans och även gym- ben . LOVE IT!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha fan va skön bilden ser ut.. sover djupt! Tack!!

    2011-01-13 | 17:35:13
  • Vallis säger:

    två radhus :D

    2011-01-13 | 23:02:21

Kommentera inlägget här: