Sophie

- Mer än du förtjänar!

Älskade träning

Kategori: TRÄNING

Jag har inte skrivit så värst mycket om träning dom senaste veckorna och det är för att träningarna har varit rent åt helvete!
Har haft massa andra grejer att göra, fixa och har inte haft tid att gå till gymmet ens!

Förrförra veckan blev det bara 2gympass och 2 konditionspass.
Förra veckan blev det 3 gympass och 2 konditionspass.

OCH DET DUGER INTE FÖR FRÖKEN ÅSTRÖM!
nej , det ska vara 5gympass och minst 3 konditionspass!!
Så nu jävlar denna vecka har jag satt igång som det ska vara med ett gympass igår.
Idag blir det en promenad/joggingtur + gym och dansträning med Carl!
Han och jag ska snart börja ha danspass ihop på friskis och det känns grymt bra!

Ni måste komma och testa: fredagar på friskis och svettis björnövägen 17.00! =D

Min dag idag:
suttit och pluggat nån timma nyss
nu har jag paus och tänkte käka och städa lite
plugga lite till
paus städa igen
plugga
jogging
plugga
gymma
dansträning

här står han och öppnar MITT paket , höhöhö

snygg!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: