Sophie

- Mer än du förtjänar!

ååhhhhå:)

Kategori: TRÄNING

Nu har jag kommit igång med träningen på riktigt!
Inte som förut - slappa, tragiska, korta gympass.

Nu kör jag tunga , långa roliga pass!!!
Jag ler genom varje övning för jag ser framför mig hur jag kommer se ut i framtiden(som snart är här)!
SHIT va snygg jag kommer bli!

Igår körde jag 1h gym och 30mins jogging/springa på bandet , kändes riktigt bra i benen och jag bara längtar tills
dom börjar dra ihop sig och ser slanka och muskelösa ut!

Idag blir det danspass, gym - biceps/triceps och även lite jogging =D !
Sen ska jag sitta ensam hos henke och glo lite film:) !
Om någon vill joina äre bara att hojta=) ! sara?

Imorgon blir det jobb & fira Anna som fyllt 20år!


Nu ska jag göra mig redo för dagen: fixa till busken på huvudet.....

.

Söta Fia-Lotta chillar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: