Sophie

- Mer än du förtjänar!

Shoppelishoppa

Kategori: KLÄDER&SKOR

Väntar på HM kläder som ska komma om ett par veckor + att jag just förtillfället står och
kollar på klänningar från ASOS :) det är kul att internetshoppa tycker jag , har nog aldrig skickat tillbaka något heller , men den här gången kan det nog bli lite svårt med storlekarna då jag beställt JEANS!

Men tyvärr kommer jag inte visa er något av det jag ska eller kanske ska köpa då jag är rädd för att någon
annan i min närhet ska köpa likadant , och hur kul är det?
Nee, inte så kul direkt!

Ni får se när jag fått hem alla snygga plagg istället!
Kanske kan köra värsta modellbilderna då?
Eller varför inte bygga upp en egen catwalk och filma när jag walkar, för kanske har jag beställt ett par skor också;)
Men som sagt ni får INTE SE ÄNNU!

Nu ska jag fortsätta drömma mig hem till henkes famn (och jobba lite rå) hihi..
IKVÄLL BLIR DET GYM!!!!!!
axlar/mage!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: