Sophie

- Mer än du förtjänar!

HM

Kategori: KLÄDER&SKOR

ÅÅÅÅH lycklig tjej jag är nu då!
Okej  jag har knappt nå pengar kvar på kontot då de gick 2000 på ps3 , 1000 på kläder
500 på spel, 500 på protein & soda stream grejer osv.

Men ändå!!
Kläderna från hm satt så jäkla bra, hade jeansen på mig idag och jag är kär.
Första gången ljusa jeans sitter riktigt snyggt på mig - m-m-m-!!
Jackan då , jadu den kan jag bara säga WOOHO TILL , riktigt snygg jacka som jag kommer
använda så mycket jag bara kan!
Shortsen var en jätte fin färg på och träningsbyxorna är mammamia sköna!!


Idag har jag varit på stan och lunchat med sara , sen när jag kom hem så somnade jag nån timma och nu har jag vaknat, med blodsmak i munnen , världens huvudvärk och helt kallsvettig.
Men nejnejnej , jag är inte sjuk , bara så otroligt trött .....zz

Så nu sitter jag och trycker i mig massa socker (kolsyrad citrondrycka) SOM var jätte god!!
Ska försöka få i mig lite yougurt med grejer också så man kan bocka av sin MELLIS!!


Lyssna på bra musik och sen ska jag vänta tills henke kommer hem och ger mig världens KYSS!!
jag är så kär.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: