Sophie

- Mer än du förtjänar!

Hel vetes jäv la ski t hel vete!

Kategori: KONSTIGT

Den här veckan har fan börjat jävligt bra med alla hjärtans dag osv..
Men sen vände det ganska snyggt........
har haft cpdryga dagar och orkar inte göra något, inte ens träna , jag tvingar dit mig själv JAG MÅSTE JU TRÄNA!


Sen blir det inte bättre när man försöker vara trevlig och inte får något trevligt tillbaka!
Och idag hade jag helst skitit i jobbet & friskis och bara legat och käkat massa god mat och chips!
Fan att chips ska vara så onyttigt , det gör mig lycklig!!!!!!

Jobbar på netonnet just nu och är riktigt snurrig och svimmig(är det ett ord?) för att jag är så hungrig , MEN NEJ
jag får gå om en timma:( !!! buhu!
Ska tammefan käka snabbt (världens godaste köttgryta & potatis idag)och sen lägga mig i soffan och vila lite , kanske blir jag piggare och gladare - kanske försvinner värken i hela kroppen vem vet!

Nääe, om man kanske ska styra om kosan till nå posetivare ställe typ estrellas storlager?

Kan göra ett glatt inlägg om det nångång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: