Sophie

- Mer än du förtjänar!

Jaaaa ni.

Kategori: LOVE ♥

Fitnessfighten gick faktiskt bra som sagt. Fick dock ingen respons på bilderna jag la upp på facebook, INTE EN ENDA KOMMENTAR!!
Vilket gjorde mig jätte besviken på mina vänner..
Men aja, de är som det är!:)
Snart är det jul och denna veckan är det faktiskt bara roliga saker som händer:)
1. Massa träning (tungt somfan) :)
2.Avslutning med mina juniorer - alltid lika mysigt att äta gottigt med dom!
3.Avslutning med familjejympan också, luciatåg mm.:)
4.Julfest med jobbet, DET om något ser jag framemot.
5. Hänga med lite vänner :)
6. Pussa på henke massoooor.
7. Sovmorgon på söndagen - WIIIHOO!
8.Köpa lite julklappisar.
9.Äta CHIPS...
10. OCH. . . . .Imorgon ska dom utse 10 finalister till månadens fitnessfightare, jag hade tyvärr för dåliga resultat och kom inte vidare i första utgallringen, men Anna... HON hade grymma resultat. Hoppas hon går vidare.
Här kan ni läsa lite roligt om henne:), hon har precis startat en blogg.
Jag trivs riktigt bra med livet just nu, ska bara skärpa till mig lite mer med kosten nu efter fitnessfighten så ska allt gå som en dans(saknar dansen - carlforsska)
Här är lite bilder från min estettid:
Amen vi hörs/
Sophie
pangpang


Kommentarer

  • Karin säger:

    Heej! Lilla vän :(

    Var lade du upp bilderna? Inte sett några bilder och inte nu när jag letar heller. Men hoppas att jag inte är en av dem du känner dig sviken av. Sa till dig när jag såg bilderna på festen hur grym du är och hur bra du kämpat! Både du och Anna har peppat så nu kör jag i januari :-)

    2011-12-12 | 18:15:05
    Bloggadress: http://karinwittur.blogspot.com
  • Karin säger:

    Vad bra :) För du är grym!

    2011-12-12 | 19:40:34
    Bloggadress: http://karinwittur.blogspot.com
  • pappan säger:

    hej på dig gumman du är duktig kommer du och äter tårta med släkten på fredag kl 1700

    älskar dig pappa

    2011-12-12 | 20:50:34
    Bloggadress: http://gitarr.bloggzon.se/

Kommentera inlägget här: