Sophie

- Mer än du förtjänar!

Casall byxorna

Kategori: TRÄNING

Satt inte "som en smäck" utan dom var lite stora t.om.
Men inte fööör stora utan för stora på helt okej ställen..:)
Julveckan var grym, jag fick så roliga och bra grejer av alla ;D TACCCKKK!!
Den här veckan är det nyårsafton och den ska firas med min boyfreind men även med lite roliga kompisar till han(och mig då).

Imorgon har jag tagit ledigt så jag hinner städa lägenheten osv, för imorgon kväll kommer Henkes kompis Henrik från stockhööölm med sin brud , haha brud(?) va stört de låter.
*harkel*
Henkes kompis Henrik och hans flickvän kommer redan på fredagen, så jag har tagit ledigt hela dagen imorgon för att städa och fixa lite grejor=)!
Träningen går faktiskt riktigt bra, har blivit supermycket starkare pga några dagars vila.
Igår körde jag 6styckna reps på 28.5kg i latsdragen känns fint må jag säga!!

Detta är latsdrag, dock inte jag på bilderna - för jag har ju gått och blivit brunhårig nu inför vintern och allt.
Blond blir jag igen till våren och sommaren.

På tal om träning, kolla min text jag skrev till fitnessfighten:
Jag har en skön inställning och det fanns bara VINNA för mig, synd att jag inte kom till final bara..
Juste, jag vet om att jag inte skriver texten så bra, men var så ivrig på att få ut ALLT.
Idag blir det världens jävla benpass på gymmet, om det är någon som vågar följa med så är det bara att joina:)
Nu ska jag sätta igång att jobba, idag ska jag försöka stå upp vid skrivbordet i alla fall i 3 timmar.
Gott Nytt År om vi inte hörs innan det;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: