Sophie

- Mer än du förtjänar!

Tur att jag försov mig idag!!!!!!

Kategori: KUL

Hej!

Sitter just nu och glor på Berg flyttar in - Carina är så rolig tycker jag=)

Såhär har min härliga dag sett ut:

Försov mig till kvart i åtta - 15 min på att fixa mig , och sen var det bara att cykla mot bussen till mdh - eskilstuna!
Väl i eskilstuna hade vi föreläsning - väldigt svårt idag!
Efter det drog vi till v-ås , hämtade upp min fina nya cykel sen drog jag och sabina ner till stan och mötte upp henke(lyckliggg!!) vi 3 gick ett tag sen avvek sabina och jag och henke fortsatte att kika på stan.
Jag gick in på HM där jag hade sett en grymt fin kofta -LJUSRÖD ,sist jag kikade så fanns det bara 38o och 40or kvar men idag när jag gick in , hittade jag EN 36a!!!!!!!(lyckliggg!!)
Så jag köpte den (lyckliggg!!)

Efter det följde henke med mig till vivaldi för lite käk, där jag fick äta världens godaste sallad (lyckliggg!!)
Pussade sedan på han lite och sen cyklade jag vidare till Friskis - rocklunda!
Gick igenom mitt pass lite och sen kom alla härliga barn, fick en hemmagjord fjäril av en tjej(gull)(lyckliggg!!)
Jympade till härlig musik , svettades och drack massamassa vatten.

Taggade till med lite kreakylin - gymmade ett härligt benpass med sällskap av Petra=)!
Cyklade sedan hem och gjorde lite tacoköttfärs och sen kom även henke
Efter maten satt vi oss bekvämt i soffan o glodde på idol, sitter fortfarande fast framför tvn och har hunnit kollat på berg flyttar inte - hon är som sagt så härlig=)


Jag har också fått ledigt på lördag - EN HEL HELG HELT LEDIG!!
Jobbtiden fixade jonas på jobbet , och jympapasset på friskis fixade pernilla & jennifer - LYCKLIG!!

Fan va bra det känns i kroppen just nu=) helt sjukt!

Imorgon ska jag på rättegång igen med tjejgänget i klassen(?) sen blire käka ute med dom och sen till friskis för att ha friskispass (hoppas fan att det kommer fler än EN enda nu)
sen ska jag gymma ett fyhelskotta skönt pass - axlar/mage
sen direkt hem till henke och:)
På fredag blir det skola sen till henkes stuga:)'Fan så skönt det ska bli att äntligen få komma iväg och en hel helg också, längtar så ini bomben just nu , åååh får nästan tårar i ögonen, har inte haft en ledig helg sen 1988 känns det som..

Neni , nu måste jag faktiskt duscha=)
föresten - tur att jag försov mig idag -tror faktiskt att det är darför som dagen blev så bra!
älskart

älskar dig henke

Kommentarer

  • sara säger:

    Tänk på vad din blogg står för soppis... friskis osv, du som jobbat så mycket med den marknadsföringen att komma högst på google osv...



    "friskis för att ha friskispass (hoppas fan att det kommer fler än EN enda nu) .........

    sen direkt hem till henke och suga av han :)(oups)"



    Du skriver ju på ett roligt sätt, skämtsamt, men om någon som söker på friskis och tänkte anmäla sitt barn till en grupp och ser din blogg och läser det där. ÄR det konstigt att bara en unge kommer på passet då? Hahah

    2010-09-23 | 11:49:21
  • mamma säger:

    Gud vad glad jag blev å läsa det här <3 åååååå precis som det ska va sophie Du SKA va lycklig bästaste underbara dotter...Pussar du gjorde min dag TACK ;)

    2010-09-23 | 20:44:01

Kommentera inlägget här: