Sophie

- Mer än du förtjänar!

MIN VECKA

Kategori: ALLT

Såhär har min vecka sett ut:

Mån: Fixade massa bankgrejer & tog en sväng på stan .
Shoppade världens snyggaste skor(kommer bild snart) och fikade med annapanna,
jobbade också ett par timmar.
Tis: Gick upp tidigt, drog till skolan,, var där till 12:00.
Drog sedan hem till farsan där jag fixade min cykel och sen till henki. 
På kvällen blev det hårdträning på gymmet
Ons: Käkade spicy sen Skola 12-15 och sen hade jag juniorjympapass som gick svinbra!!!
Efter det käkade jag spicyn som var kvar,gymmade lite snabbt, sen till björnövägen -
där Linda & Calle hade ett grymt danspass!
Sen drog jag hem till henke och pussades på han:)
På torsdagen drog jag och 3 tjejer so mläser samma kurs som jag på en rättegång - och hujedamig va det var häftigt,där skulle jag vilja jobba - med vad som helst , helst nå colt som åklagare , men jag nöjjer mig med nå lite lättare , tex vaktmästare, vakt, nee polis.
Jaja, häftigt var det iaf, när det blev paus i rättegången drog vi till sportköket och käkade buffe, mums , jag älskar mat!!
Skulle vilja käka på IKEA imorgon , någon som vill joina:)?
jaja  till min vecka.
Efter att vi käkat , kollade vi klart rättegången och sen drog jag till friskis för att ha pass - dansung, men det gick inge vidare, det kom EN enda tjej dit -hon är alltid där och är världens sötaste tjej.
Passet blev iaf inställt och jag körde gym ist! Det gick sådär på gymmet...
Drog sedan hem till henki och åt lite gott och sen drog jag till jobbet och jobbade 19-20:30(värt).
I fredags så var det till skolan som gällde 9-12  sedan drog jag ner på stan och lunchade med elli , sofie & sara - spicy igen blev det, men vafan gör det?
Gick på stan till ca halv sex och sedan hade jag massagetid- MMMMMMMMMHM , grymt skönt !
Sen drog jag mig till henki och myste med han framför IDOL, jag käkade även chips och pommes på de-JAG DÖÖÖR SÅ GOTT DET ÄR!! vill ha chips idag med ju!
Igår jobbade jag 9-16 och sedan kom sara och snälla andreas och hämtade upp mig, sara och jag drog sedan till min faster där vi käkade gott, busade lite med söta smilla,och åt god efterrätt.
Efter ett par timmar med massa härligt folk drog jag och sara till sofie där vi "förfestade" lite, sara höll mest på att
porra sig....
Runt halv elva drog vi mot stan och bill & bob, träffade på niklas& jonas och jag drack även en god cider:)
Sedan försökte vi komma in på BMB , men icke sa nicke!!!!
(Men i andra dörren hade det säkert gått!?)
drog sedan till pitchers , spelade lite och kissade och när vi sedan skulle dra träffade vi på noi & johan w - skit kul att se dom:) sen drog jag mig hem och la mig breve världens bästa henke medan dom andra två brudarna forsatte på annat håll, fick du ligga Sara;)?.
NU söndag jobbar jag 10-18:30 , sedan blir det gym(ÅÅH DRYGT, VILL KÄKA CHIPS) och sen plugga!!
Imorgon ska jag sova ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
längtar.

Undra vad jag ska köpa för lunch today då??

JAJA, glöm inte att rösta!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    dom andra två brudarna forsatte på annat håll, fick du ligga Sara;)?.



    Men vafaaan Sophie!!! Tack vare dig fick jag INTE det asssssssssssg skoja hahahah förresten så kom vi in på bmb sen

    2010-09-19 | 15:16:28

Kommentera inlägget här: