Sophie

- Mer än du förtjänar!

STRESSAD!

Kategori: TRÄNING

Inga kommentarer om vårruset 2010, sprang på en timma + liiite till, och det känns drygt!
Nästa gång ska jag ställa mig först så man slipper trampa på folk i början.

Igår efter tjejmilen så gjorde jag köttfärsås och spagetthi - mums!
Gjorde mat till typ två styckna familjer - så nu har jag mycket matlåda - love it!

Idag är det måndag och då börjar träningsveckan -bröst/mage blir det idag efter jobbet och sen en promenix!
+ lite plugg på det, måste sätta igång nu ordentligt!!
8-17 jobbar jag idag och längtar redan till lunch - hungrig!
Hatar att jag är så matglad...

Den här veckan blir lika körig som den förra - från skolan till jobbet från jobbet till friskis , osv.
Kommer bli körigt alltså!


Men som tur är , är det här min sista vecka som jag är schemalagd - och då kan jag fokusera på skolan och på friskis - det jag vill lägga mest tid på just nu!

Men jag vill ju också jobba, det är ju klart men helst inte dom dagarna då jag har massa skola + friskisgrejer,
skäms så förbannat mycket när jag måste ändra mina tider hela tiden för att allt ska passa in..
Idag måste jag också byta en tid , vi får se hure gåre!
Men nästa vecka, då jävlar!

Nu ska jag fortsätta jobba!
Höörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: