Sophie

- Mer än du förtjänar!

När man börjar längta efter en dag man bara kan sitta helt stilla och stirra in i väggen...

Kategori: KUL

Har dom senaste dagarna haft förjävla mycket grejer för mig, jag har varit i skolan - eskilstuna,lagt ihop och haft pass på friskis, jobbat ,skolan, jobbat ossssv.

Det är roligt att ha många bollar i luften, ja!
men jag kommer inte ihåg sist jag hade sovmorgon och det var fööör längesen jag tränade ett hårt pass på friskis.
Tjejmilen på söndag, kan ju bara hoppas jag har energi då, för just nu , har den försvunnit totalt.

Skolan går bra, har träffat på mycket trevligt folk och kursen jag läser (handelsrättslig översiktskurs) är grymt intressan!
Nu ska jag bara ta mig tid till att läsa och ha mig=) !!!

Jobbet går också bra och det känns som om jag nästan gör allt rätt för engångskull(hur stavas de?).-.

Friskis går också bra, kommer ha tre pass den här terminen ,och det är bara roliga pass så det är bra de!
Ska faktiskt ha ett pass imorgon 10-11 och sedan blir det jobb 11-18:30 - ganska skön tid!
Ja alltså det är ett familjejympapass och man blir inte så svettig , så det räcker med en snabbdusch eller så - om det var någon som tänkte på de? Kanske bara ja.
Jag har iaf vant mig med min svettlukt - mmmmmmmmmmmmh!
bada lite kanske?

Nu ska jag vara social med henke - världens bästa henke t.om.
SKA VI BADA???????

Kommentarer


Kommentera inlägget här: