Sophie

- Mer än du förtjänar!

Lite höst nytt!

Kategori: KLÄDER&SKOR


Nike skor - till gym & danspasseN 900:- inter sport
2010s lagbok 990:-



Väska & plånbok - kopparbergsmarknaden 300:- tillsammans



Skolväska björn borg 600:-



Vinterkängor Ten points från ryns 1200:-




Mysdojjer kopparbergsmarknade 150:-

Höstjacka In Wear från GUTS 2500:-

Vilka jävla kap va?
Det känns dock i plånboken, men det är bara värda grejer det här så det känns NIIIICE!!




Idag har jag suttit på mdh här i västerås och pluggat med några klassisar, efter det käkade jag spicy m henke och danne och sen blev det lite stan och sen mdh igen drog sedan vidare till friskis och hade juniorjympapass - härliga barn det är alltså:)
Efter det körde jag och Michaela ett jäkligt tungt benpass på gymmet och sedan promenixade jag till centralen och sen tog jag cykeln hem till henke där jag är just förtillfället!

Nu ska jag fortsätta glo IDOL och även käka lite, snart kommer henke hem o då ska jag pussa på han ska jag!
imorgon blir det jobb 7-15(16)? sen danspass 17-18 sen gym 18-19:30 =D wiiie! underbara dagar!
PUSS på er också då!

Kommentarer

  • sara säger:

    snygga träningsskor!! fan va du shoppar.. å vadå gym imorrn vi ska ju ses 7? jois följer med om du såg mitt sms hoppas det är OKI!

    2010-09-29 | 22:26:10

Kommentera inlägget här: