Sophie

- Mer än du förtjänar!

JUSTE!

Kategori: KUL

Jag har ju en blogg också.
Men den hinner man inte med så ofta nu förtiden.

Jag har ju faktiskt massa viktigt att göra.
Idag har nog varit min körigaste dag på LÄNGE!
gick upp 06:00
fixade mig och tog bussen ner på centralen för att fylla på pengar till mobilen ta bussen till skolan
kom fram till skolan 09:05 och hade en föreläsning med paus.
Några minuter innan föreläsningen är slut drar jag mig mot stationen i eskilstuna för att åka tåg.
hemma i stan ca 12:35
Promenerar från stationen till jobbet där jag skulle jobba 13:00-17:00
17:00 var det dags för juniorjympapass på friskis&svettis.
klar ca 17:45,drar tillbaka till jobbet där jag ska jobba 18:00 - 20:30 (jag stack alltså iväg till friskis på min lunch).
Nu står jag här på jobbet och slutar om ett par minuter, butiken stänger 20:00 sen blir det en sväng runtom i butiken och sedan hemåt!

När jag säger hemåt så menar jag hem till Henke - iaf idag !
Hos han hoppas jag att det blir mys framför idol och att jag får massage för då kan han få..........................
Något annat!

Imorgon är det skola ganska länge och sen jobba ett par få timmar på netonnet,
men jag har även ett danspass som jag behöver få vikarie till, hoppas verkligen någon kan köra något pass där!
HOPPAS!

Efter att jag stängt på jobbet kanske jag ska försöka ta mig till gymmet och köra ett tungt jävla pass, körde ett tungt ryggpass igår med mamm och fan va duktig hon är;D!GRYM!

En annan sak jag också måste göra är PLUGGA, PLUGGA ,PLUGGA & även fixa min internetbank så jag kan se mitt saldo, haha ,kan vara ganska bra just förtillfället, ska köpa mig en dyr lagbok till kursen och börja peyya för alla körkortsgrejer!, SKYNDA TILLSTÅND KOM!!!NUUUU!

På tisdag efter skolan blir det ner till rätten och kolla om dom har nån rolig rättegång man kan gå på -
kursledaren sa att det kan vara bra att kika in någon, sen kan jag ju också passa på och fråga om dom har någon billigare lagbok!

Nu ska vi stänga butiken och jag håller på att kissa på mig.


håll tummarna att någon kan ta mitt pass imorgon - ute i dålig tid - jaaaa men fick inte reda på det förens igår.



Längtar tills på lördag då det blir friskisfest!!!!
grrrrrrrr

Nu ska jag stänga service! vi hörs va.
Puss

Kommentarer

  • Johanna på UNICEF säger:

    Hej!



    Johanna här på UNICEF, vi har precis startat nätverket: Bloggare för varenda unge - och då du tidigare har skrivit om oss undrar vi nu om du har lust att bli en del av det - en viktig länk i en stark kedja av människor som kämpar för alla barns rätt till överlevnad och utveckling. Och det är absolut kravlöst! Kika gärna in på sidan: Bloggare för varenda unge (http://www.unicef.se/stod-oss/bloggare-for-varenda-unge)


Kommentera inlägget här: