Sophie

- Mer än du förtjänar!

Glad - idag igen!!!

Kategori: LOVE ♥

Kul att det fortfarande är några som läser min blogg!!
Hej på er iallafall, hoppas ni mår bra=), det gör jag!

Idag har jag varit på en spännande rättegång här i västerås , den handlade om ( http://vasteras.lny.se/ranet-mot-coop-var-ett-insiderbrott-21777/ ).
När det blev paus drog vi ner och kollade in nya igor lite, fytusan va mycket folk det var där!!Imorgon ska jag på stan med mamma och kanske sara? ska även då kolla in igor , men det är ju löning så det lär ju gå sådär att shoppa ,kommer säkert vara fullt med folk:P har även haft danspass på friskis&svettis idag och det gick förbannat bra.

Efter passet så drog jag mig in på gymmet 1h=)AXLAR fick det bli, och henki: jag höjjde mig nästan dubbelt på varje övning=) Efter gymmet cyklade jag hem till henke och käkade lite lax, runt åttatiden kom henke hem också och vi myste lite till idol !

Nu sitter duktiga killen och pluggar och det borde fan jag också göra. MEN i helgen som kommer nu ska vi till henkes styga och jag kommer ha så jävla mycket tid över -så kommer ta med mig kurs boken dit och läsa!

Kommer även slänga med mig nya lagboken också - jävla coolt det är med lagar och sånt ju:)!
Ska köpa 2010s lagbok imorgon , har haft en gammal nu på dom första föreläsningarna! så nu jävlar!!

Som sagt imorgon blir det skola, sen stan &  senare gymma, senare mot kvällen glider vi(jag & henke) till henkes stuga och bara njuter --------------!

Är sååå förbannat glad på alla ni som ställer upp nu ihelgen och ser till att jag kan komma iväg och får vara ledig - tack!!! Nu ska jag duscha, pussa på henke och sen gå och lägga mig - är sååå trött! Natti=) LOVE

(gammal bild!! , kklädhögen är idag goooooone)

Kommentarer

  • sara säger:

    Svar japp sophie det gjorde jag skit gott :D

    2010-09-23 | 21:58:28

Kommentera inlägget här: