Sophie

- Mer än du förtjänar!

Värsta smärtan

Kategori: ALLT

Var jag med om igår morse!

Vaknade med världens nackspärr och bara skrek och grät(förlåt henke)..
Kunde inte sova på ett par timmar så låg och hade ont och kallsvettades ett tag...
Lite senare på morgonen spydde jag för att jag hade så ont och jag visste fasiken inte vad jag skulle göra!

Nu idag har det inte gått över och jaghar träningsvärk och kramper i axlarna också för att huvudet är snett o tungt hela tiden, sitter just nu och lutar mig i soffan för att vila nacken lite, det gör ont.


nu till något lite roligare:
var på bio i fredags med brudarna och det var nice, paranormal activity 2 blev det , och jag tyckte den var mkt
bättre än ettan!

Igår firade vi min kusin och min morfar som fylle 90 år tillsammans(20&70) det var kul, gott och mysigt, men
jag hade förbannat ont i nacken och kände mig snurrig och seg hela dagen!
Idag har jag jobbat 13-14:45 och sen drog jag hem och la mig med värmekudden, blev lite bättre men har fortfarande ont!

Nu ska jag fortsätta kolla ensam mamma söker, sen försöka ta mig till henke, zzzzzzzzzzzz.

hoppas ni mår bra!

Kommentarer

  • Ann-Sofie säger:

    Hej aj aj nu tycker jag synd om dig, nackspärr, har själv haft det några gånger, fruktansvärt! Enda som hjälpte mig var voltaren(dock ej det bästa för magen) men jag kunde slappna av i musklerna och blev ganska snabbt bättre! Ett tips från faster din!

    2010-10-25 | 19:40:34
  • Anna säger:

    nemen oj. Det lät inte skönt hörru!!

    2010-10-25 | 23:01:26
    Bloggadress: http://annakristinahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: