Sophie

- Mer än du förtjänar!

snygga ben

Kategori: TRÄNING



ska fan börja jogga varje morgon nu(förutom imorgon) och köra stenhårt på benpassen!
vill ha slanka och starka snygga ben!
var nyss ute och joggade 40 minuter och det gick riktigt bra!
Nästa månad(nu 25e) ska jag köpa ett riktigt joggingställ så jag kan jogga även om det är cpkallt eller regnar!
Inga undanflykter inte!

Längtar tills imorgon då det blir cpjobbigt cirkelfyspass(med sabina,sara,isabelle,fredrik & michaela) + gympass(rygg) med michaela efter det!
Wiiie
Tänker inte jogga imorgon eftersom jag joggade idag och joggar jag imorgon kommer jag aldrig orka
cirkelfysen så imorgon satsar jag på cirkelfys & gym!

Nu ska jag duscha och sen leta efter något värt jag kan käka lite senare.
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: