Sophie

- Mer än du förtjänar!

hellooo!!!101010

Kategori: KUL

Grym kväll med bästa brudarna igår, jag blev helt vild på dansgolvet , det var så himla kul att dansa!!

Idag har jag dock tagit det mycket lugnare, vaknade breve världens bästa, åt frukost och sen satt jag lite framför datorn.
Efter ett tag kollade jag och henke på en film - The river wild! Väldigt bra film:)!

När klockan blev kvart över fyra tog jag cykeln mot stan och mötte upp sara och emma för en snabbmiddag!
Kyckling, couscous och sallad blev det för mig och det var riktigt gott!

Cyklade sedan och mötte henke på coop för att handla lite till kvällen- ingredienser till smoothie- Yougurt,mjölk och massa bär! Det blev riktigt mumsigt!

Sen innan mitt favvoprogram skulle börja så gick vi en liten promenad - jesus va kallt det har blivit ute nu!

Nyss slutade Ensam mamma söker och nu hoppas jag att henke ska må bättre och bli piggare så vi kan mysa lite såhär en myssöndag!

Imorgon ska jag ha ett jympapass på råby med massa härliga barn - ska bli grymt roligt!
Måste dock göra om passet lite om det ej finns några redskap där, men det fixar sig!!

Min kommande vecka:

Måndag: tvätta,plugga , träna, jympapass
Tisdag:plugga,träna,plugga
Onsdag:Skola, jympapass, träna
Torsdag:plugga,  danspass, träna,
Fredag:Skola, träna,massage,mys med henki
Lördag:Träna, möte m friskis, ingen aning
Söndag:ingen aning


Grattis  till världens sötaste tjej som fyller år idag:)


hoppas ni haft en bra helg , det har jag!
Pussohejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: